Braun 5140S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 5140S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Bart S. 31-01-2018

Braun kwaliteit, aanrader!

Geschreven voor: Braun 5140S

Ik heb het scheerapparaat Braun Series 5, model 5140s Wet&Dry gratis ontvangen als testproduct. Na enkele weken intensief gebruik ben ik van mening dat dit apparaat precies is wat een man nodig heeft. Scheren gaat erg comfortabel, zowel bij een droog huidoppervlak als bij een nat huidoppervlak, bijvoorbeeld onder de douche. Het apparaat laat ook toe om moeilijkere zones op het gezicht toch precies te scheren. Kortom, prijs-kwaliteit is dit scheerapparaat een absolute aanrader. Scheren is echt een plezier met dit apparaat en Braun levert een kwalitatief toestel, zoals je dit mag verwachten van deze fabrikant.

LanderEnSofie 18-01-2018

Topper!

Geschreven voor: Braun 5140S

Mijn echtgenote kreeg dit toestel gratis toegestuurd om te testen. Zij was er niet veel mee, alle geluk :-). Ik daarentegen heb het met plezier uitgetest.
Korte samenvatting: ik ben fan, dit toestel is echt een topper.
Een goed scheerresultaat op een relatief korte tijd. Geen huidirritatie, ondanks dat ik een straffe baard en een gevoelige huid heb. In het verleden was dit bij andere apparaten, voor mij, meestal wel een probleem.
De flexibele kop maakt het scheren nog aangenamer en zorgt mee voor een vlotte scheerbeurt en een goed resultaat.
Ook de batterij is echt een pluspunt. Met een volledig opgeladen toestel kan ik me een hele week dagelijks scheren.
Het beste resultaat en de aangenaamste scheerbeurt bekom ik wel bij het droogscheren. Van het nat scheren ben ik persoonlijk minder overtuigd. De scheerbeurt bij het nat scheren duurt opmerkelijk langer tov bij het droogscheren.
Dus zoals reeds gezegd ik ben fan. Wat mij betreft is dit toestel echt een aanrader!

klavrou 08-01-2018

Perfect toestel

Geschreven voor: Braun 5140S

Enige tijd geleden heb ik dit scheerapparaat gratis ontvangen om grondig te testen. Ik ben gewoon om mij te scheren met een mesje. Maar ik was daar niet zo tevreden over omdat je dit niet snel kon doen ‘s morgens. Dus kwam deze kans perfect uit. Met deze Braun 5140S heb ik totaal geen problemen met roodheid in de hals. Het resultaat van nat scheren is net of ik mij heb geschoren met een scheermesje De batterij gaat super lang mee. Ik gebruik het toestel al een tijdje en ik zou het niet meer kunnen missen. Kortom zeker een aanrader om dit toestel aan te schaffen.

JanC 07-12-2017

GEWELDIG POSITIEF !

Geschreven voor: Braun 5140S

Als gratis tester van dit toestel, kan ik enkel positief zijn.Wat een genot, daar ik vroeger steeds rondliep met een stoppelbaard , deels uit onvrede door een slecht scheerresultaat. Het toestel is zeker niet te zwaar in de hand, scheert ontzettend goed zonder irritatie te veroorzaken. De stugge haartjes in mijn halsstreek worden opgenomen welk bij soortgelijke toestellen van ander merken een probleem was.
Dus, de smile op mijn gezicht is nu haarvrij. Bedankt voor de positieve ervaring.

Pluspunten

• scheerresultaat algemeen
  • niet te zwaar
  • zowel droge als vochtige huid

Kenny Morre 03-12-2017

Braun 5140S

Geschreven voor: Braun 5140S

Ik heb enkele weken geleden dit scheerapparaat gratis ontvangen voor uitvoerig te testen.
Ik was vroeger gewoon om mij te scheren met een Philips scheerapparaat met 3 ronde koppen.
Ik was daar totaal niet tevreden van , roodheid in de hals na het scheren zowel nat als droog
Met deze Braun 5140S heb ik totaal geen problemen meer met roodheid in de hals , zowel nat als droog scheren is geweldig.
De batterij gaat verassend lang mee . Nu gebruik ik ze al een week iedere dag en is er nog geen enkel blokje weg van de batterijduur.
Ik vind het wel jammer dat er geen reis etui aanwezig is in de doos maar je kan dit wel als accessoire kopen.
Kortom zeker een aanrader om dit toestel aan te schaffen.

Pluspunten

• batterij
  • scheerresultaat

Minpunten

• geen reis ettui